Кошик
384 відгуків
+380 (66) 738-62-10
Інтернет - магазин "Kidsik"
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВАЖЛИВО! При ПромОплате , уточніть наявність по телефону або Вайберу. По Україні доставка здійснюється Нова пошта. Адресу найближчого до Вас відділення можна подивитися на сайті Нова Пошта. УВАГА !!! У ПЕРЕДНОВОРІЧНИЙ ПЕРІОД ЗАМОВЛЕННЯ ВІДПРАВЛЯЄМО ТІЛЬКИ ПО ПЕРЕДОПЛАТІ, БРОНЬ НА ОПЛАТУ ДОБУ, ПІСЛЯ ЦЬОГО ЗАМОВЛЕННЯ СКАСОВУЄТЬСЯ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ !! Дякую за розуміння, з наступаючими святами!!!

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитамиОплата на карту Моно банку. ВАЖЛИВО! Обов'язково зв'яжіться з менеджером, який підтвердить наявність і терміни відправки. Тільки після цього можна оплачувати на карту. У передноворічні свята бронь товару тільки на добу! Якщо оплата не надійшла, бронь знімається автоматично! Перед оплатою, по закінченню доби, уточнюйте наявність. Дякую за розуміння.
  • ПісляплатаЗамовлення до 2000 грн. відправляються за передоплатою - 100-200 грн., при замовленні від 2000 грн. передоплата від 300-500 грн. (у залежності від ваги, уточнюйте у оператора). Відправка великогабаритного вантажу здійснюється тільки після часткової передоплати. Послугу доставки оплачує покупець. Послуга післяплати оплачується покупцем окремо, згідно тарифів кур'єрської служби. Вартість доставки можна порахувати на сайті «Нової пошти». При передоплаті висилаємо замовлення після надходження грошей на наш рахунок. Замовлення можна забрати протягом не більше 5-ти днів з моменту відправки. Якщо замовлення не буде забраний, він повертається назад. Отримати цей же замовлення заново можна буде тільки після повної передоплати вартості замовлення. Якщо замовлення не отримано на Новій пошті передоплата не повертається!!!

Умови повернення та обміну.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки і її вмісту).

Комплектація і цілісність товару:
Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівника служби доставки.
Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутніх частин безпосередньо при отриманні на відділенні перевізника.
У разі виявлення некомплект або пошкоджень, покупець має право не оплачувати товар і повернути його назад.
Ми не несемо відповідальності за пошкодження, які виникли під час пересилки.

Терміни повернення і обміну.

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю, доставку товару назад оплачує покупець!

Умови повернення для товарів належної якості:

У разі бажання клієнта повернути товар потрібно враховувати деякі фактори:

1. Товар не підлягає обміну якщо товар був у використанні.
2. Товар не підлягає обміну якщо товар перебувати в не товарний вигляді (розірвана упаковка, відламана частина, тріщини, відколи, і т.д.)

Щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд: не використовувати і скласти в упаковку.

Тому що обміняти або повернути товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі пломби і ярлики) та інші споживчі властивості. Це прописано в статті 9 Закону про захист прав споживачів.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!

Перелік товарів не підлягають обміну (поверненню) згідно з постановою Кабінету Міністрів України N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005 р Дитячі карнавальні костюми не підлягають поверненню та обміну тому є білизняний продукцією.

Ми із задоволенням допоможемо вам підібрати розмір а так само відправляємо післяплатою, щоб ви на пошті могли переконатися в якості і необхідній вам розмірі.

Якщо вам не підійшов розмір та з яких мотивів ви можете відмовитися від посилки на пошті, якщо ж ви забрали посилку додому, поверненню та обміну не підлягає.

Якщо Ви (покупець) отримали товар не оглянувши його на пошті а вже опинившись додому виявили що товар не робочий, ми іноді йдемо на поступки і міняємо.

Однак Вам необхідно розуміти що забираючи товар з пошти Ви погоджуєтеся комплектацією, працездатністю і цілісністю товару.

У разі обміну товару:

1) товар, покупцеві, необхідно відправити продавцеві для діагностики та огляду.
2) якщо товар відповідає все параметрам поворотної продукції (дивіться вище) і поломка спровокована не зовнішніми фактора а внутрішніми. Проводитися заміна товару за рахунок продавця.


Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.


Важливо! Повернення або обмін товару проводиться за попереднім погодженням з оператором в телефонному режимі. Номери телефонів для зв'язку: 0667386210

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner