Кошик
452 відгуків

🔴УВАГА!🔴 У воєнний час, доставка вашого замовлення, може зайняти трохи більше часу, врахуйте це при оформленні замовлення! Ми надсилаємо замовлення кожен день, при замовленні до обіду (після підтвердження менеджера про наявність!) Замовлення оформлені після обіду можуть бути надіслані наступного дня. Гарного дня! 🌷🌷🌷

+380 (66) 738-62-10
Інтернет - магазин "Kidsik"
Кошик

Поширені питання

  • Строки доставки?

    Термін доставки від 1 до 3 днів, що залежить від часу замовлення та регіону доставки.
  • Як оформити й оплатити замовлення?

    Замовлення можна оформити через спеціальну форму на сайті. Якщо є сумніви, чи потрібна більш
    детальна інформація, ми з радістю вам допоможемо! Для цього: залиште нам свій номер або зателефонуйте нам.
  • Як оплатити товар?

    Оплату можна здійснити:

    - в онлайн режимі.

    - при отриманні (післяплатою).

     

  • Як можна отримати товар?

    Товар відправляємо: Новою поштою, самовивіз (за домовленістю, у воєнний час не працює)
  • Умови повернення та обміну.

    Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

    Терміни повернення і обміну.

    Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

    Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю ,доставку товару назад оплачує покупець!

    Умови повернення для товарів належної якості:

    У разі бажання клієнта повернути товар потрібно враховувати деякі фактори:

    1. Товар не підлягає обміну якщо товар був у використанні.
    2. Товар не підлягає обміну якщо товар перебувати в не товарний вигляді (розірвана упаковка, відламана частина, тріщини, відколи, і т.д.)

    Щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд: не використовувати і скласти в упаковку.

    Тому що обміняти або повернути товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі пломби і ярлики) та інші споживчі властивості. Це прописано в статті 9 Закону про захист прав споживачів.

    ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!

    Перелік товарів не підлягають обміну (поверненню) згідно з постановою Кабінету Міністрів України N +1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005 р Дитячі карнавальні костюми не підлягають поверненню та обміну тому є білизняний продукцією.

    Ми із задоволенням допоможемо вам підібрати розмір а так само відправляємо післяплатою, щоб ви на пошті могли переконатися в якості і необхідній вам розмірі.

    Якщо вам не підійшов розмір та з яких мотивів ви можете відмовитися від посилки на пошті, якщо ж ви забрали посилку додому, поверненню та обміну не підлягає.

    Якщо Ви (покупець) отримали товар не оглянувши його на пошті а вже опинившись додому виявили що товар не робочий, ми іноді йдемо на поступки і міняємо.

    Однак Вам необхідно розуміти що забираючи товар з пошти Ви погоджуєтеся комплектацією, працездатністю і цілісністю товару.

    У разі обміну товару
    1) товар, покупцеві, необхідно відправити продавцеві для діагностики та огляду.
    2) якщо товар відповідає все параметрам поворотної продукції (дивіться вище) і поломка спровокована не зовнішніми фактора а внутрішніми. Проводитися заміна товару за рахунок продавця.


    Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner