Поширені питання
Строки доставки?
Термін доставки від 1 до 3 днів, що залежить від часу замовлення та регіону доставки.Як оформити й оплатити замовлення?
Замовлення можна оформити через спеціальну форму на сайті. Якщо є сумніви, чи потрібна більш
детальна інформація, ми з радістю вам допоможемо! Для цього: залиште нам свій номер або зателефонуйте нам.Як оплатити товар?
Оплату можна здійснити:
- в онлайн режимі.
- при отриманні (післяплатою).
Як можна отримати товар?
Товар відправляємо: Новою поштою, самовивіз (за домовленістю, у воєнний час не працює)Умови повернення та обміну.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну.
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю ,доставку товару назад оплачує покупець!
Умови повернення для товарів належної якості:
У разі бажання клієнта повернути товар потрібно враховувати деякі фактори:
1. Товар не підлягає обміну якщо товар був у використанні.
2. Товар не підлягає обміну якщо товар перебувати в не товарний вигляді (розірвана упаковка, відламана частина, тріщини, відколи, і т.д.)Щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд: не використовувати і скласти в упаковку.
Тому що обміняти або повернути товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі пломби і ярлики) та інші споживчі властивості. Це прописано в статті 9 Закону про захист прав споживачів.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!
Перелік товарів не підлягають обміну (поверненню) згідно з постановою Кабінету Міністрів України N +1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005 р Дитячі карнавальні костюми не підлягають поверненню та обміну тому є білизняний продукцією.
Ми із задоволенням допоможемо вам підібрати розмір а так само відправляємо післяплатою, щоб ви на пошті могли переконатися в якості і необхідній вам розмірі.
Якщо вам не підійшов розмір та з яких мотивів ви можете відмовитися від посилки на пошті, якщо ж ви забрали посилку додому, поверненню та обміну не підлягає.
Якщо Ви (покупець) отримали товар не оглянувши його на пошті а вже опинившись додому виявили що товар не робочий, ми іноді йдемо на поступки і міняємо.
Однак Вам необхідно розуміти що забираючи товар з пошти Ви погоджуєтеся комплектацією, працездатністю і цілісністю товару.
У разі обміну товару
1) товар, покупцеві, необхідно відправити продавцеві для діагностики та огляду.
2) якщо товар відповідає все параметрам поворотної продукції (дивіться вище) і поломка спровокована не зовнішніми фактора а внутрішніми. Проводитися заміна товару за рахунок продавця.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.