Кошик
386 відгуків
+380 (66) 738-62-10
Інтернет - магазин "Kidsik"
Кошик

Поширені питання

  • Строки доставки?

    Термін доставки від 1 до 3 днів, що залежить від часу замовлення та регіону доставки.
  • Як оформити й оплатити замовлення?

    Замовлення можна оформити через спеціальну форму на сайті. Якщо є сумніви, чи потрібна більш
    детальна інформація, ми з радістю вам допоможемо! Для цього: залиште нам свій номер або зателефонуйте нам.
  • Як оплатити товар?

    Оплату можна здійснити:

    - в онлайн режимі.

    - при отриманні (післяплатою).

     

  • Як можна отримати товар?

    Товар відправляємо: Новою поштою, самовивіз (за домовленістю, у воєнний час не працює)
  • Умови повернення та обміну.

    Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

    Терміни повернення і обміну.

    Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

    Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю ,доставку товару назад оплачує покупець!

    Умови повернення для товарів належної якості:

    У разі бажання клієнта повернути товар потрібно враховувати деякі фактори:

    1. Товар не підлягає обміну якщо товар був у використанні.
    2. Товар не підлягає обміну якщо товар перебувати в не товарний вигляді (розірвана упаковка, відламана частина, тріщини, відколи, і т.д.)

    Щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд: не використовувати і скласти в упаковку.

    Тому що обміняти або повернути товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі пломби і ярлики) та інші споживчі властивості. Це прописано в статті 9 Закону про захист прав споживачів.

    ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!

    Перелік товарів не підлягають обміну (поверненню) згідно з постановою Кабінету Міністрів України N +1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005 р Дитячі карнавальні костюми не підлягають поверненню та обміну тому є білизняний продукцією.

    Ми із задоволенням допоможемо вам підібрати розмір а так само відправляємо післяплатою, щоб ви на пошті могли переконатися в якості і необхідній вам розмірі.

    Якщо вам не підійшов розмір та з яких мотивів ви можете відмовитися від посилки на пошті, якщо ж ви забрали посилку додому, поверненню та обміну не підлягає.

    Якщо Ви (покупець) отримали товар не оглянувши його на пошті а вже опинившись додому виявили що товар не робочий, ми іноді йдемо на поступки і міняємо.

    Однак Вам необхідно розуміти що забираючи товар з пошти Ви погоджуєтеся комплектацією, працездатністю і цілісністю товару.

    У разі обміну товару
    1) товар, покупцеві, необхідно відправити продавцеві для діагностики та огляду.
    2) якщо товар відповідає все параметрам поворотної продукції (дивіться вище) і поломка спровокована не зовнішніми фактора а внутрішніми. Проводитися заміна товару за рахунок продавця.


    Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner